Poproszę wymieńcie wasze ulubione filmy Louis Malle'a
1. Windą na szafot 9/10
2. Błędny ognik 9/10
3. Do zobaczenia, chłopcy 9/10
4. Szmery w sercu 8/10
5. Lacombe Lucien 7/10
6. Kochankowie 7/10
7. Świat milczenia 7/10
8. Ślicznotka 7/10
9. Wania na 42 ulicy 6/10
10. Czarny księżyc 6/10
11. Skaza 5/10
12. Zazie w metrze 5/10
13. Świry 5/10
Plany: Atlantic City (bardzo chcę zobaczyć), Kalkuta, Milou w maju, Życie prywatne, Życie
złodzieja, Kolacja z Andrzejem
moj top 4:
1. Błędny ognik 10/10
2. Black Moon 10/10
3. Windą na szafot 9/10
4. Kochankowie 8/10
Do zobaczenia, chłopcy i Milou w maju oceniam na 7/10
Plany: Szmery w sercu, Kolacja z Andrzejem, Lacombe Lucien, Ślicznotka, Kalkuta
1. Winda na szafot 9+/10
2. Do zobaczenia chłopcy 9-/10
3. Szmery w sercu 8+/10
4. Błędny ognik 8/10
5. Lacombe Lucien 8/10
6. Kochankowie 7/10
7 Ślicznotka 6/10
8. Skaza 6-/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Windą na szafot 8,00 22
2 Błędny ognik 8,75 4
3 Do zobaczenia, chłopcy 7,58 12
4 Szmery w sercu 7,83 6
5 Milou w maju 8,33 3
6 Kochankowie 7,22 9
7 Ślicznotka 7,50 4
8 Skaza 6,79 14
9 Viva María! 6,29 7
10 Zazie w metrze 6,00 6
11 Świry 5,00 6
Ponadto:
Historie niesamowite 7,00 3
Świat milczenia 6,60 5
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Windą na szafot (1958) 7,77 39
2 Błędny ognik (1963) 8,20 10
3 Do zobaczenia, chłopcy (1987) 7,63 19
4 Szmery w sercu (1971) 7,82 11
5 Milou w maju (1989) 7,56 9
6 Lacombe Lucien (1974) 7,40 10
7 Kochankowie (1958) 7,12 17
8 Atlantic City (1980) 7,00 6
9 Ślicznotka (1978) 7,00 5
10 Skaza (1992) 6,25 20
11 Viva María! (1965) 5,90 10
12 Zazie w metrze (1960) 5,60 10
13 Świry (1984) 5,00 6
Ponadto:
Świat milczenia (1956) 6,60 5
Historie niesamowite (1968) 6,13 8
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Windą na szafot (1958) 7,84 64
2 Do zobaczenia, chłopcy (1987) 7,82 33
3 Błędny ognik (1963) 7,88 24
4 Szmery w sercu (1971) 7,85 20
5 Lacombe Lucien (1974) 7,33 18
6 Kochankowie (1958) 7,24 21
7 Milou w maju (1989) 7,21 14
8 Atlantic City (1980) 6,85 20
9 Ślicznotka (1978) 6,60 10
10 Skaza (1992) 6,21 28
11 Zazie w metrze (1960) 5,83 18
12 Czarny księżyc (1975) 5,50 8
13 Viva Maria! (1965) 5,67 21
14 Życie złodzieja (1967) 5,22 9
15 Świry (1984) 5,00 7
Ponadto:
Historie niesamowite (1968) 6,22 23
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Szmery w sercu (1971) 8,03 39
2. Windą na szafot (1958) 7,75 97
3. Błędny ognik (1963) 7,89 45
4. Do zobaczenia, chłopcy (1987) 7,75 56
5. Lacombe Lucien (1974) 7,36 25
6. Kolacja z Andrzejem (1981) 7,30 20
7. Milou w maju (1989) 7,21 24
8. Kochankowie (1958) 7,03 38
9. Atlantic City (1980) 7,00 38
10. Ślicznotka (1978) 6,35 20
11. Skaza (1992) 6,21 47
12. Zazie w metrze (1960) 6,17 29
13. Czarny księżyc (1975) 6,00 16
14. Viva Maria! (1965) 5,79 39
15. Życie złodzieja (1967) 5,36 11
We współpracy:
1. Świat milczenia (1956) 6,77 13
2. Historie niesamowite (1968) 6,28 43
1 - Zazie w metrze - 9
2 - Windą na szafot - 8
3 - Życie prywatne - 8
4 - Szmery w sercu - 8
5 - Kochankowie - 7
6 - Ślicznotka - 7
7 - Milou w maju - 7
8 - Świat milczenia -7
9 - Viva Maria! - 7
10 - Błędny ognik - 7
11 - Skaza - 7
12 - Do zobaczenia chłopcy - 7
13 - Atlantic City - 6
14 - Zatoka Alamo - 6
15 - Wania na 42 ulicy - 6
16 - Czarny księżyc - 5
17 - Świry - 5
1) Windą na szafot
2) Do zobaczenia, chłopcy!
3) Szmery w sercu
4) Kochankowie
5) Życie prywatne
6) Milou w maju
7) Błędny ognik
8) Viva Maria!
9) Atlantic City
10) Życie złodzieja
11) Historie niesamowite
12) Czarny księżyc
13) Ślicznotka
14) Lacombre Lucien
15) Świry
16) Skaza